انجمن زیست شناسی
انجمن زیست شناسی
 
قالب وبلاگ
لینک های مفید

بسمه تعالی

 

 

با استعانت از درگاه خداوند حکیم، هفدهمین کنفرانس سراسری و پنجمین کنفرانس بین المللی زیست شناسی ایران در تاریخ 14 لغایت 16 شهریور ماه 1391 در دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار خواهد گردید.

مفتخریم میزبان اساتید ارجمند و محققین و دانشجویان عزیز رشته زیست شناسی باشیم. با همه توش و توان در تلاشیم تا کنگره هفدهم در فضایی صمیمانه، عرصه تبادل نظرهای علمی و ارائه آخرین یافته های پژوهشی  محققین توانمند کشورمان باشد.

حضور دانشمندان برجسته  خارجی در کنگره هفدهم می تواند زمینه ساز ارتباط محققین ایرانی با جوامع علمی بزرگتر دنیا باشد. از سوی دیگر تدارک کارگاه‏های متنوع به محققین جوان کمک می کند تا با جدیدترین تکنیک های مورد استفاده در تحقیقات زیست شناسی آشنا شوند. بی تردید حضور اساتید بزرگوار، محققین و دانشجویان ارجمند زیست شناسی بر غنای علمی این کنفرانس خواهد افزود.

امیدواریم کنگره هفدهم و نیز دیدار از دیار مهمان‏نواز کرمان تصویرگر خاطره ای ماندگار بر اذهان زیست شناسان معزز کشور باشد.

 

کمیته برگزار کننده کنفرانس هفدهم ، گروه زیست شناسی دانشگاه شهید باهنر کرمان

پایان مهلت ارسال مقالات  30 اردیبهشت ماه 1391 می باشد.

 

اين كنفرانس در زمينه‌هاي :

  • علوم‌گياهي(تکوین، سیستماتیک واکولوژی ، فیزیولوژی) 
  • علوم‌جانوري(تکوین، سیستماتیک واکولوژی ، فیزیولوژی)
  • علوم سلولی -مولکولی (بیوتکنولوژی، نانوبیوتکنولوژِی، بیوشیمی،بیوفیزیک، ژنتیک، سلولی و مولکولی، میکروبیولوژی)
  • و سایر زمینه های مرتبط با علوم زیستی : بیوانفورماتیک، اکولوژی و محیط زیست، منابع طبیعی، دام و آبزیان، اخلاق زیستی و اشتغال در زیست شناسی مقاله مي‌پذيرد.

پذیرش مقاله در کنفرانس هفدهم بنابر انتخاب شرکت کنندگان محترم به دو صورت خلاصه مقاله یا مقاله کامل خواهد بود، که دستورالعمل هریک به طور جداگانه در فایل های ضمیمه  موجود می باشد.

  •  کلیه مقالات کامل پذیرفته شده در کنفرانس هفدهم در لوح فشرده در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت. خلاصه مقالات ارسالی پذیرفته شده نیز به صورت لوح فشرده کنفرانس در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت.

 

  •  مقالات برگزیده در مجله زیست شناسی به چاپ خواهد رسید.

 

  • مقاله بایستی حاصل کار پژوهشی بوده و مقالات مروری پذیرفته نخواهد شد. همچنین مقاله نباید پیش از این در مجموعه مقالات سمینارها و کنگره های داخلی و مجلات خارجی چاپ شده باشد.

 

  • مقاله ارسالی بایستی کاملا مطابق با آئین نگارش هفدهمین کنفرانس سراسری زیست شناسی(راهنمای پیوست) تدوین گردد. در صورت وجود اشکال در تصاویر، نمودار‏ها و نگارش، علیرغم محتوای علمی مطلوب متن ارسالی اولویت پیگیری و اعمال فرآیند داوری را از دست خواهد داد. 

 

  • مقالهبایستی به دو شکل MS Office Word  وPDF ارسال گردد.

 

  • صرفا مقالاتی که از طریق سایت کنفرانس ارسال می‏شوند در روند داوری و بررسی قرار خواهند گرفت. لطفا از ارسال مقاله از طریق رایانامه یا پست به صورت جدی خودداری فرمایید.

 

  • برای ارسال مقاله ثبت نام در سایت کنفرانس الزامی است.( این ثبت نام مقدماتی بوده و جایگزین ثبت نام نهایی نخواهد شد).

 

  • هر فرد می تواند سه مقاله را به عنوان نویسنده اول ارسال نماید و محدودیتی در تعداد مقاله های ارسالی به عنوان نگارنده دوم به بعد وجود ندارد.

 

  • نتایج داوری مقالات  به اطلاع مولفین محترم خواهد رسید. نسخه نهایی مقالات پذیرفته شده باید پس از انجام اصلاحات مورد نیاز در موعد مقرر به کنفرانس فرستاده شود.

 

  • پس از انجام فرایند داوری و پذیرش مقاله، برای هر مقاله ثبت نام نهایی نفر اول الزامی است، در غیر این صورت انصراف از ارائه مقاله در کنفرانس تلقی می شود. (در صورت ارسال بیش از یک مقاله از یک مولف تنها یک بار پرداخت هزینه ثبت نام کافی است).

 

  • پذیرش مقالات به صورت سخنرانی و یا پوستر خواهد بود.

 

  • نتیجه داوری مقاله 15 روز پس از دریافت مقاله از طریق پست الکترونیک ، به اطلاع شما خواهد رسید.

 

  • حداکثر یک روز پس از ارسال مقاله، تاییدیه دریافت مقاله به ادرس پست الکترونیک شما فرستاده خواهد شد.

 

  • هر گونه ابهام یا اشکال در ارسال مقاله را به  bioconference17@conf.uk.ac.ir و یا از طریق بخش "تماس با ما" در پایگاه کنگره، اطلاع دهید.

 

       دریافت راهنمای نگارش خلاصه مقاله

       دریافت راهنمای نگارش مقاله کامل

 

 

    نکته:برای شرکت در کنفرانس(در قالب شرکت کننده فردی یا ارائه دهنده مقاله) باید به سایت http://iscconferences.ir مراجعه کرده و عضو سایت شده و پس از ورود گزینه ثبت نام فردی(برای شرکت کننده عادی) یا ارسال مقاله را انتخاب می کنید. لازم به ذکر است که در قبال آن هزینه دریافت می گردد (جهت امکانات رفاهی و...).


نظرات شما عزیزان:

شعبان
ساعت15:57---1 ارديبهشت 1391
سلام ممنون از خبر عالیتون.سوال خانم عزیزی سوال منم هست.لطفا اطلاعات بیشتری در اختیار ما بذارید.
پاسخ:سلام. با تشکر از نظرات سازنده دوستان؛ این مطلب رو ویرایش کردم و با جزئیات نوشتم.


عزیزی
ساعت12:27---31 فروردين 1391
چه خبر عالی اقای تتر.اینو دیدم میگم شما واقعا مناسب کارگروه خبری انجمن هستید.من واقعا علاقه مند به شرکت در این کنفرانس ها هستم دیدن اساتید و محققین و دانشجویان هم رشته ما واقعا باعث تقویت روحیه ما میشه.متاسفانه دیر فهمیدیم و با کمبود وقت حجم دروس امکان ارایه مقاله نیست.اما 1سوال خیلی مهم داشتم ازتون به عنوان بازدید کننده امکان حضور ما در اونجا هست؟؟؟؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:, ] [ 18:37 ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ زیست شناسی خوش آمدید
لینک های مفید
امکانات وب
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 257
بازدید کل : 121568
تعداد مطالب : 133
تعداد نظرات : 273
تعداد آنلاین : 1